Arhivă pentru 20 martie 2009

20
mart.
09

atunci doar o cola. light.

Personajele:

Andreea

Razvan

Cristi

[Andreea si Razvan au fost mai demult impreuna. Cristi e cel mai bun prieten al lui Razvan.]

 

Locatia:

Pe strada, in fata unei iesiri de metrou. Mai multi oameni stau si asteapta, singuri sau in grupuri.

 

 

Andreea urca scarile, iesind de la metrou. Razvan sta si asteapta pe cineva. Se uita mereu nervos la ceas.

 

Andreea (socata, il vede pe Razvan): Uau! Buna.

Razvan (surprins): Hei! Buna!

Andreea: Ce faci?

Razvan: Bine. Uite, il astept pe Cristi.

Andreea: Aha…

Razvan: Deci acum vorbim?

Andreea: Vorbim. Observ ca vorbim.

Razvan: Aha. E bine. [pauza] Si… tu ce mai faci?

Andreea: Eu ce mai fac? Tu esti ala care a disparut complet. Nu te-am mai vazut pe nicaieri. Nici prin oras, nu mai esti nici pe mess niciodata, n-ai mai pus nici o poza pe nicaieri. Nimic.

Razvan: Pai da. Am fost cam ocupat. De fapt… m-am cam insurat (rade nervos).

Andreea: Poftim? Cum adica? Glumesti, nu?

Razvan: Pai nu chiar…

Andreea: Da, normal ca glumesti.

Razvan: De fapt, nu. Nu glumesc. Stii, dupa ce noi doi ne-am… Si apoi s-a terminat si cu… stii tu… Dupa aia a fost cam nasol.

Andreea: Asa, si ai zis sa te insori sa treaca sau cum?

Razvan: Nu! Nu, doar ca… Mi-am dat seama ca asa o sa fie mereu. Adica stii cum sunt, nu trebuie sa-ti zic. De fiecare data stric tot. Si… n-o sa se schimbe nimic niciodata. Asa fac. Si…

A.: Cu cine?

R.: Lavinia… O stii.

A.: Lavinia?!

R.: Da… par cret. A iesit cu noi atunci la…

A.: Stiu care Lavinia! Tu vorbesti serios? Cu Lavinia? Ce treaba ai tu cu Lavinia?! Nici nu puteai s-o suporti.

R.: Da, pai… Ne-am intalnit intamplator apoi. Si eu eram destul de naspa dupa tot ce se intamplase. Si ea era intr-o perioada nasoala. Ne-am intalnit asa, sa vorbim de mai multe ori. Si apoi ne-am gandit ca ne-am potrivi. Plus ca e prima fata pe care o plac ai mei. Stii cum sunt ei…

A.: Doamne, tu chiar vorbesti serios!

R.: In plus, stii doar ca voiam sa ma mut, sa nu mai stau cu ai mei. Si asta era singura varianta.

A. (razand nervoasa): Tu esti sanatos? Te-ai insurat ca sa scapi de ai tai?

Razvan aproba din cap incurcat.

A.: Pffff… Nu pot sa cred! Pai si… la facultate te mai duci sau ai lasat-o balta?

R.: A, nu! Ma duc. Mai am un an si ceva.

A.: Te-ai si angajat?

R.: Nu. N-aveam timp.

A.: Normal ca n-aveai timp. Si-asa n-aveai timp. Da’ tu nu-ti dai seama ca e mult prea devreme ca sa fii insurat?

R.: Nu e chiar atat de devreme. Si ai mei tot cam la varsta asta s-au casatorit.

A.: E devreme, tu! E mult prea repede.

 

Se apropie Cristi.

 

Cristi: Ooooo, buna, Andreea! Vino sa te pup. De cand nu te-am vazut!

Andreea: Asta s-a insurat? Sau face misto de mine?

Cristi: A, nu, nu face misto. S-a insurat.

Andreea (inspre Razvan): Si de ce n-ai spus, ma, nimic?

Razvan: Pai n-am crezut c-ai vrea sa stii.

Andreea: Normal ca voiam sa stiu! Puteai sa dai un mail acolo cu “imi cer scuze ca am fost un magar. ma insor. pa.”.

 

Lui Razvan ii suna telefonul. Se indeparteaza un pic si raspunde.

 

A.: Ce pana mea i-a venit, ma, sa se insoare? Si cu Lavinia?!

C.: Mda… Stii cum e Razvan. Cam prost uneori.

A.: Cu Lavinia?! Si aia ce face?

C.: Lavinia? Sta si plange toata ziua. Nu-i convine nimic. Da’ nici Razvan nu e fericit, stai linistita.

A.: Nu ma face sa ma simt mai bine asta.

C.: E prima oara cand reusesc sa-l scot din casa de la nunta incoace.

A.: Cand a fost?

C.: Acu vreo 3 luni.

A.: Da.

 

Razvan a terminat de vorbit la telefon si se intoarce.

 

Razvan (inspre Cristi): Bun, mergem si noi?

Andreea: Mergeti! Sa fii fericit… presupun. Pa, Cristi! Pa.

Cristi: Pa-pa, Andreea.

Razvan: Pa.




calendar

martie 2009
L M M J V S D
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

arhive

The Witty Blogger Award
Awarded by Arina to el blog