25
mart.
09

ghid de utilizare a trotuarului

Daca esti un mandru utilizator al trotuarului, trebuie sa stii ca exista cateva reguli simple de circulatie. In lectia de astazi o sa ne referim doar la cele referitoare la interactiunea ta cu oameni pe role.

Sa presupunem ca ai iesit la plimbare in jurul parcului si la un moment dat auzi/vezi un tanar sau o tanara care se da cu rolele.

1. Nu trebuie sa fii speriat de viteza cu care merge acesta. Daca merge repede, cel mai probabil este ca se pricepe. Altfel nu si-ar asuma nici el riscul de a practica viteze pe care nu le poate controla.

2. Nu-ti lasa cainele liber, adica fara lesa si botnita (daca este cazul). Iti vorbesc din propria experienta cand iti spun ca daca se apropie un caine de piciorul meu si ma latra exista un risc ridicat sa ma sperii si sa-i dau o gheata (care, crede-ma, este solida) peste bot.

3. Nu schimba brusc sensul de mers. Daca vei merge normal si vei avea o traiectorie bine definita pe care te deplasezi, celui cu rolele ii va fi usor sa anticipeze locul in care te vei afla atunci cand va ajunge in dreptul tau si, ca atare, te va putea ocoli fara nici un fel de dificultate (chiar daca tie ti se pare ca vine exact inspre tine si ca va veti ciocni). In caz contrar – nu.

4. Nu lasa copii de pana in 6 ani sa se joace pe unde stii ca s-ar putea sa treaca cineva cu rolele. Copiii mici au tendinta de a fi imprevizibili si de a-si schimba brusc directia de mers. Ca atare, cum se intelege si de la punctul anterior, exista un risc ridicat sa se produca o coliziune nedorita de nici una dintre parti.

Atat pentru lectia de astazi. Sunteti liberi.


4 Răspunsuri to “ghid de utilizare a trotuarului”


  1. 1 didu
    martie 25, 2009 la 8:12 pm

    Tutorial video:

  2. martie 28, 2009 la 9:48 am

    Pe mine m-a înjurat odată un moş că nu mergeam pe partea corectă a trotuarului. De fapt, eu nu mergeam deloc, ci stăteam la o parte, într-o staţie. Dar tembelul taman pe-acolo voia să treacă. Cică pe partea dreaptă. L-am băgat unde se cuvine şi mi-am văzut de treabă.

  3. 3 studentperole
    aprilie 1, 2009 la 5:48 am

    Hello! Interesant postul:) sincer de copii mici mi cel mai frica…cainii stiu sigur ca ori o iau la fuga ori sar pe mine:)) dar copiii ii vezi de departe linistiti fara nicio problema… si in urmatoarea secunda te trezesti cu ei fix in fata:)))
    Legat de viteza imi place ca trec pe langa persoane mai invarsta (cateodata si tineri) si se sperie rau:))) de parca cine stie ce minune trece pe langa ei…mai ales ca sunt pe role de viteza:D
    Sau cand sar de pe o bordura si aterizez langa ei se sperie si mai tare:)))


Lasă un comentariu


calendar

martie 2009
L M M J V S D
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

arhive

The Witty Blogger Award
Awarded by Arina to el blog